EN

Velká kniha reportážní fotografie

Jak vznikají snímky, které řeknou víc než slova

Vincent Laforet

Nechte se inspirovat držitelem Pulitzerovy ceny
Fotožurnalismus patří mezi tradiční žánry, ale stále k němu lze přistupovat neotřelým a inspirativním způsobem. Nechcete se na cestě za snímky, které dokážou vyprávět příběhy, provést držitelem řady novinářských cen a zjistěte, nad čím Vincent Laforet přemýšlí, než stiskne spoušť svého fotoaparátu.

Informácie

Žáner žánre a témy
Jazyk čeština
Počet strán 240
EAN 9788025137208
Dátum vydania 23.4.2012
Vek od 12
Formát 210x235 mm
Vydavateľstvo COMPUTER PRESS
Hmotnosť 0,85
Typ Kniha + DVD
Chcete se dozvědět, jak vznikají snímky, které dokážou vyprávět strhující příběhy, a někdy dokonce i pohnout veřejným míněním? Nebo vás spíš zajímá, nad čím přemýšlí profesionální žurnalista před tím, než stiskne spoušť fotoaparátu? Přijměte pozvání na výpravu za skvělými záběry od reportéra, který patří mezi 100 nejvlivnějších světových fotografů. Samotné fotografie ale nezačnou promlouvat jen tak. Musíte správně vybrat, co do záběru patří, a co už ne. Na jaké prvky klást důraz a které spíš potlačit, aby celkový dojem vyzněl tak, jak máte v úmyslu, a zároveň se vám podařilo zachovat estetickou hodnotu snímku. Kromě toho je samozřejmě třeba vypořádat se s obecnými výzvami, jako je využití světla, barev a tvarů, takže vám jistě přijdou vhod užitečné rady držitele řady fotografi ckých cen. Ve třinácti tematických kapitolách vám autor umožní nahlédnout na svět skrz hledáček svého fotoaparátu a dozvíte se, jak zaznamenat různé události od sportovního utkání přes přírodní katastrofu nebo válku až po rozsáhlou reportáž z městského prostředí. Kromě cenných informací ze zákulisí získáte i detailní pohled na pestrý svět reportážního žánru. Dále vám autor popíše: - Principy fotožurnalismu a pravidla úspěšné reportáže - Jak kromě příběhu zachytit na vašich snímcích i emoce - Vhodnou konstrukci obrazu pro jednotlivé typy snímků - Kdy využívat nestandardní objektivy a další příslušenství - Na co dbát u portrétů, akčních snímků nebo třeba krajiny

Uživateľská recenzia

V súčasnej dobe nie sú vytvorená žiadna užívateľská hodnotenia.

Vaše hodnotenie